Sunday 20 October 2013

Suka suki.

Assalamualaikum , hai i'm back ! maaf lama tak update blog . Hehee , aku dah gembira balik . No more sedih sedih macam yang dalam entry yang lepas lepas tu . Shibaiii je . Malas dah nak fikir pasal boyfriend . Penat dah jaga hati orang ni kan . Better silent . Yes , korang tau tak sebab apa aku gembira ? tahu ? gilaa hebat laa semalam . Pahang menang dekat tempat sendiri kann ? 3-1 kann ? tengok laa siapa yang main . Abang Alex , abang Amirul Hadi , abang Matias , abang Poyeng , abang Hafiz Kamal , abang Azidan yang masuk semalam hehee . Oh tak lupa jugak , abang Razman yang comel haha .

      Tahu. Even aku tak lepas pergi sdm semalam tapi Pahang tetap menang . Terubat lah sikit hati ni kalau Pahang lepas final kan ? boleh tengok time final nanti . And aku respect lah player player Sarawak semalam , hebat hebat belaka terutama sekali captain dia , Shahrol Saperi . Tak lupa jugak Sarawak punya penyokong , walaupun kalah dekat tempat lawan tapi tetap semangat doo. Sumpah wa respect.

      Hee ayah pulak macam tahu tahu je aku tengah sedih tak dapat pergi sdm , dia pergi pasang screen besar tu . Tak ke best tengok ? haha . Memang best tengok sambil berfacebook , bertwitter , berblogger hehee. And sepanjang tengok bola nasib baik ada orang nak teman , tak lah bosan sangat .

       Ehmmm nak oyak sikit ni , aku teringin lah nak jamming . Teringin sangat . Kalau boleh aku nak jadi pemain bass hehee . And kalau boleh jugak nak buat band sendiri . Anas pernah cakap dia nak jadi drummer haha . Kuat betul berangan aku dengan dia ni . Manalah tahu kan suatu hari nanti jadi ke hikhokk. Vocalist pulak mesti lah aku . Takpayah berangan lah Chajaaa . Aku nak buat cover lagu pun takda guitarist . Alahaiiii teringinnyeeee .

       Kay lupakan pasal angan angan tak jadi tadi . Ikutkan hati harini nak lepak lagi macam semalam . Have fun with Ecah , Izaty , Aliah , Anis , Bad . Tapi Merah Jr baru basuhhh , kan musim hujan sekarang . Nanti Merah Jr kotor balik . Lagipun semalam Merah Jr kena baling batu dengan malaun kecik dekat area rumah Izaty tu . Anak sape entah yang baling . Beradapp betul ah budak kecik tu . Kalau boleh nak jek kau semalam , kau tahu tak betapa aku sayang dekat Merah Jr . Shittt.

        Haaa , cerita pasal hari esok . Erghhhhh exam exam exam , takda benda lain ke ? Nasib baik paper yang wa minat . Sejarah paper 2 , Pai . Esok mesti ada perhimpunan punya . Alahai malasnya lah , kalau boleh sampai je sekolah aku nak tidur kejap . Tapi tiap kali aku sampai mesti loceng berbunyi . Malas kay malas . Dewan dah laa jauh . Macam Pahang nak ke Sabah . Jauh betul :/ lepastu masuk dewan kena jaga budak pulak . Orang suruh senyap tak reti nak senyap . Memang laa , mana lah diaorang nak senyap kalau aku mahluk paling bising dekat situ hehee . Apadaaa Syaza , pengawas sengal . Kisah pulak aku kan , kalau dah degil sangat tulis jelaa nama apa susah . Setan betul perangai xD ahhaha aku mmg kejam. Kbaiii.

Kelantan tu adik kedua bongsu gua . Pahang tu adik bongsu gua.

Heee , nama si comel tu Qhadijah Nur Farisha :)
With my Cikaroo sengal , Ecah and with my Boypreng , Merah Jr .



   

No comments:

Post a Comment