Monday 21 October 2013

Ceteressss.

Assalamualaikum dunia blogger huahuahua . kenyang sudah makan tadi , al maklum lah dah sebulan rasanya tak makan nasi --" Uwarggggghh you know what? i'm stressss right now . Dah laa malas skiping . Ajet ajet pandai english je Syaza ni haha. Back to normal . Okay gua stress lah harini. Exam k exam . Datang sekolah dah laa mengantuk lepastu kalau boleh malas lah nak hadap paper harini. sikap malas ni memang dah tak boleh buang kan? nak buat acane . Malas ubatnya mampuss haha.

       First paper harini paper pai . Alhamdullilah boleh jawab bahagian B jelaa , hok bahagian A tu entah kemende mende jawapannya . deyy macha itu paper pai pun susah ka mau jawab? podaaahhh. Huaaa memang lah susah sebab tak baca . menyesal pulok tak baca haha .

       Paper kedua pulak , lepas rehat . Paper sejarah . The awkward moment when i open an exam paper and can't even answer the first question erghhh . okay yang ni ceteress tahap gaban . arghhh terus terang cakap , gua tak baca apa apa pun . tak prepare apa apa pun and paling teruk tak study apa apa pun tentang sejarah . orang ajet pandai macamni lah . hmm susah doo :( rasa nak panggil cikgu bob duduk sebelah je tadi . cikgguuuuuu susah k susah. Nanti kita kawtim laa cikgu , setakat 100% markah tu apa lah sangat kan. sedekah jelaa dekat saya ni xD senang cerita .

       Haa macam cacing kepanasan dan kegedikan aku time jawab paper sejarah tadi . tak betul dah gayanya . pusing kanan kiri depan belakang atas bawah. entah benda apa entah aku cari . jawapan maybe . Ishhh spoil betul laa soalan , nak tak nak kena laa jawab . mana hok ingat tu tibai jelaa . ada lah jugak sikit atas bantuan Izaty ahahaha , takpa lah amalan tolong menolong kan baik. Tipu laa korang tak pernah meniru? tipu sangat mwehehe. tapi sikit je yang lain atas usaha tungkus lumus aku sendiri kay.

       Tapi sumpah stress weh. soalan struktur banyak tak buat . Huwaaa cikgu nak balik paper tadi , nak letak jawapan . Hmmm saat saat akhir tu memang bising lah nak cari jawapan . aku senyap time orang lain sibuk tanya itu ini , ego lah katakan . Lagipun aku dah buat keputusan taknak jawab dah . " rilexx syaza , benda boleh settle kot , hidup kena sempoi wey rilexx , tengok aku ni sempoi , tak dapat jawab je kot " okayy korang agak agak ayat siapa ni? ni laa ayat si budak kecik tuu , najeha . bongok kau nak rilex haha. patut ah cakap gitu dia pun lebih kurang aku jugok tak siap , budak ajet pandai lah katakan . orang baca buku kita pergi melantak kat kantin en? ahahaha.

        Okay tapi harini memang sempoi , heheee . ingat siket najeha , kau dok rilex rilex apanyaa. aku rasa kena dengan cikgu bob nanti . elok elok exam bulan berapa entah kita A kang turun ke G . nak mampus kauuu . jatuh maruah wa dooo. Ahaha apa apa pun aku doakan yang terbaik laa , harap harap kita semua lulus ah hihi. Exam , please be nice. Kbaiii.

yeahhh.

Good luck :*

No comments:

Post a Comment