Tuesday 15 October 2013

Alone.

I really need someone right now :'( Ya Allah dugaan apa lagi yang datang kali ni ? kenapa kau buat aku aceni weh? kenapa ? kalau aku ada buat salah tolong laa cakap . jangan buat aku tertunggu tunggu macamni . kalau lah aku tahu macamni seksanya aku takkan buat . Aku rasa berdiam diri ada lah cara yang terbaik buat masa sekarang .

     Macam mana lagi cara aku nak tipu kawan kawan aku ? aku boleh tipu korang tapi diri aku sendiri aku tak boleh tipu . Izati , Najeha , Ecah dengar sini , selama ni aku dengan dia tak okay . Tak seperti sangkaan korang yang aku dengan dia tu bahagia . Semua tu tipu . Aku cuma nak sedapkan hati aku je sedangkan aku tahu sakit hati ni , sedih hati ni dah tak dapat nak dibendung . Selama ni aku berlagak okay depan korang , tapi jauh disudut hati ni , aku rasa macam nak menangis sekuat kuat hati aku . Bukan menangis sebab lelaki , tapi menangis sebab cara dia tak menghargai kita , cara dia layan aku macam layan kawan kawan biasa dia .

      Aku tahu hati dia masih dengan ex dia . Takpa lah awak , kalau awak rasa ex awak boleh buat awak bahagia saya tak boleh nak halang :') and saya lebih rela pulangkan awak dekat ex awak balik . Saya tahu awak bahagia dengan dia . Diri saya ? takpa pandailah saya jaga diri nanti . Awak abaikan je saya , anggap macam saya tak ada apa apa hubungan dengan awak sebelum ni .

       Wey kau tahu tak apa perasaan aku bila baca comment kau dengan ex kau tu ? kemain happy . Sedangkan aku online pun kau tak tegur . Text aku ? apatah lagi . Kau tak text aku langsung harini sedangkan online kau boleh . Pehal wey? Teruk sangat ke aku dimata kau ? sampai kau tak boleh hargai aku dengan sebaik mungkin . Aku rasa selama ni seolah olah aku rasa aku ni hanya peneman bila kau bosan je . Aku ni takda apa yang special pun kan. Hahaha bodoh lah kau Syaza , takkan kau tak faham :'(

       Ya Allah , berikan ketabahan kepada hambaMu ini :'( Izaty , Najeha , Ecah saya betul betul perlukan awak semua sekarang . Bagi saya awak semua yang boleh ubatkan hati saya yang teramat sakit ni . Saya rasa betul betul tertipu sekarang . Saya dah tak boleh nak bertenang lagi . Korang :'( aku cuma nak cakap yang aku betul betul rindukan dia sekarang . Tapi dalam pada masa yang sama aku taknak ganggu mood happy dia dengan ex dia . Biar lah diaorang happy . Melihat si dia gembira dah cukup bagus untuk aku walaupun hati ni tak boleh terima semua ni . Awek mana yang sanggup tengok bf dia dengan orang lain . Siapa yang sanggup ? takda siapa pun kan :'(

        Haha apa lah kau ni Syaza , ex dia tu comel kecik molek je . nak bandingkan dengan kau jauh beza lah . Kulit dia macam salji , kulit kau Syaza macam litar pintas . Ex dia mesti baik , kau Syaza macam mana ? jahat gila raja segala setan . Ex dia suara mesti lembut , perangai pun mesti lemah lembut sopan santun . Kau apa adaa ? suara macam gempa bumi , perangai macam lelaki . Tapi takpa sekurang kurangnya aku bersyukur sebab dilahirkan macamni , baru sempoi hidup . Thanks Ya Allah , thanks mak :') hee aku boleh tempuhi segala dugaan ni , aku kan kuat :') minah kerek mana boleh nangis sebab lelaki . Aku kena teruskan perangai kerek aku ni , hahaha . I'm try , InsyaAllah . Salam Aidiladha der , Assalamualaikum .
Senyum kerek macamni baru sempoi .

I'm try to smile :')

No comments:

Post a Comment