Friday 11 October 2013

Sorrow.

Hmm kenapa lah ni semua terjadi ? cehhh beria kau Syaza -_- aku tahu ini semua tak adil , aku tahu ini semua terjadi , mau bilang apa aku pun tak tahu , air mataku tak lagi mau menitis bla bla bla bla bla jujurlah sayang aku tak mengapa biar semua jelas tak berbeda , jika nanti aku yang harus pergi ku terima walau sakit hati :'( macam Ayie nak tinggalkan aku pulak , hmm mana lah tahu kan betul ke . Ayie mana awak pergi ? saya rindu gila tau dekat awak . Dari semalam awak tak text saya :'( saya text pun awak tak reply , kenapaa ? saya ada buat salah yang saya tak tahu ke ? saya sakitkan hati awak ke ? ke awak merajuk ? tapi kalau awak merajuk pun sebab apa ? hmm , saya text awak start dari balik sekolah semalam tau , satu pun awak tak reply . Num celcom awak tak reply . Num max apatah lagi kan :'( saya check fon pagi tadi ada misscall dari awak , awak buat apa sampai pukul 12.30 am baru nak contact ? maybe awak buzy kot . Think positive syaza think positive . Petang semalam awak tak reply pun maybe awak main bola tampar , tapi takpa laa tu kan permainan kesukaan awak :') apa yang awak suka saya pun suka.

          Aku tak faham macam mana perasaan aku sekarang , sedih tu ada tapi nak buat macam mana kan ? aku selalu selesaikan masalah orang sedangkan masalah sendiri tak pernah nak selesai . Tapi orang tu pun membe aku jugak :') aku happy bila dapat selesaikan masalah kawan kawan , suka tengok diaorang happy . Tapi semalam aku tak dapat nak tolong kau Najeha and FA . Aku tahu korang boleh bersatu balik sebab aku kenal perangai korang berdua macam mana . Aku selalu berdoa untuk korang berdua . Kalau korang dah rasa macam tak boleh nak teruskan , selesai dengan cara baik k? aku tak pernah ajar kawan kawan aku selesai dengan cara kasar even benda tu hal besar sekalipun . Tapi kalau dah melampau tu nak buat acane kan . Aku tengok Izati tu happy je dengan ZH dia walaupun diaorang jauh tapi jarang sekali nak gaduh gaduh .

       Kadang kadang aku rasa macam diri aku ni tak wujud -_- keseorangan je walaupun Izati dan Najeha ada dengan aku . Bila takda diaorang aku rasa sunyi pulak . Segala masalah aku luahkan dekat diaorang . Tapi tu dekat sekolah . Bila dekat rumah aku tak tahu nak luahkan dekat sapa . Aku nak orang yang betul betul faham perasaan aku . Ayie ? hmm :'( kalau aku luahkan perasaan dekat dia pun macam la dia nak dengar kan . Reply txt aku pun taknak buat masa sekarang ni . Dia tak tahu ke aku dah rindu  dia tahap cipan nak beranak ni . Arghhhhh pening aku fikir pasal ni , lebih baik tak payah fikir . Nak try jadi perempuan hati kering . Orang nak sakit ke orang nak sedih ke orang nak happy ke lantak diaorang lah . Hati kering laa katekan . Peduli pulak aku kannn -_- hmm tapi aku tak boleh jadi hati kering , macam tak berperikemanusiaan pulak . Family aku kawan kawan aku Ayie aku siapa nak peduli kalau aku hati kering kan ? hmm aku kena bersabar .

         Alahaii , mana lah dia pergi ni ? sakit ke dia ? ke memang betul betul buzy ? atau dah ada awek lain ? huwaaaa jangan lahhh :'( aku dah laa sayang dia setinggi gunung Everest , sebesar bumi , seluas lautan ( ayat makan dalam ) cehhh -..- tapi serious aku sayang dia . Tapi dia betul betul sayang aku ke tak ? k syaza think postive laa mangkuk . Takpa selagi mampu bersabar aku bersabar :')

         Ya Allah Ya Tuhanku , jika hubungan kami ini mendatangkan kebaikan di dunia dan akhirat kau pertahankanlah hubungan ini manakala jika tiada apa apa kebaikan daripada hubungan ini kau pisahkan lah kami . Ya Allah peluk hati ini , disaat aku mulai rasa gelisah , dalam penantian penuh kesabaran ini , rindu ini keranaMu Ya Allah , aku menyayanginya keranaMu Ya Allah . Amin :')

         

         Rindu itu anugerah . Kurniaan dari Tuhan . Setiap insan berhati nurani punya rasa rindu . Untuk hati yang masih menanti , menantilah dengan cinta . Cinta yang membuat kita menerima apa jua kehendak Tuhan kelak . Tanpa kita sedar , cintamu kepadaNya akan membuatkan penantian itu tidak sia sia . Assalamualaikum :'(

No comments:

Post a Comment