Tuesday 2 September 2014

This Evening xD

Assalamualaikum hai semuaa xD mesti pelik kan sebab apa aku rajin sangat update blog. Hihi saja saja bosan sebab tak jadi keluar petang ni. The paling tak best moment bila Anis cakap nak keluar petang ni tibatiba dia pulak yang pergi ikut ayah dia keluar Jerantut. Haihh , apa lah dia ni. Buat orang pening jaa. Baru plan nak pergi beli topup Shark petang ni , penyudahnya suruh adik aku jelah belikan. Si Shark pun sama , kata nak hantar number tapi tak jugak txt. Maybe malam kot. So whatever lah kannnn.

           Tadi tusyen BM. Memang tak dapat beri tumpuan langsung lah tadi. Pewlishhh ah syaza. SPM dah tak lama lagi , tapi aku masih lagi takda kesedaran. Eeiii kadang kadang bengang jugak dengan diri sendiri ni. Kenapa lah perangai malas ni tak ubah ubah dari dulu lagi. Ergh. Hate this feeling much! Emm.

           Harini memang hari yang happy ada annoying pun ada. Yang annoyingnya budak budak lelaki class aku tu haa. Perangai macam apa je. Macam budak budak! geram je nak tarik telinga sorang sorang xD silap bukan muhrim je. Kalau semuanyaa kembar aku , dah lama aku tarik je telinga tu. Asyik nak kenakan orang je kerja. Macam dah takda kerja lain pulak.

           Dah lah jadual tusyen pun satu lambat tampal dekat board bawah. So lambat lah tahu tusyen apa. Buat rugi masa je turun bawah masa rehat tadi , tengok tengok jadual pun takda lagi. Penat penat penat tahuuuu. Yang happynya , masa nak on the way ke class , ada orang panggil xD guess who? rahsia. Tapi taktahu lah kalau aku syok sendiri ke apa. Haha mesti rasa nak belasah aku kan? cerita tapi taknak bagitahu. Takpa lah biarlah rahsiaa.

            Then ada lagi happy moment , bila najeha dengan izaty bawak nasi goreng dorang! yeayyyyy! hihi sedap sedap. Selalunya aku bawak tapi hari ni tibatiba malas. Mungkin sebab dah lewat nak g sekolah tadi kot. Tapi rugi tak bawak , sebab mak masak nasi lemak xD nasi lemak mak sedap dooo. Sumpah tak tipu. Izaty pun marah marah aku tadi sebab tak bawak. Hihi sory izaty. Ada lagi happy moment , paper ekonomi rumahtangga dapat A. Berapa tu tak kira. Janji A. Tak kira lah A plus ke solid ke minus ke . kannnn. hihi. Boleh dah jadi wife orang haha. Gurau gurauuuu.

            Ohh yedakk? lama dah aku tak masuk gambar sepanjang tak update blog haha. Okay nanti aku upload. Jet jet orang nak tengok sangat je xD oh whateverrrrr. My life isn't perfect but i am grateful. Byeeee dearest reader.
           
                     



                                  With All my friends yang comel comel dan hensem hensem.

No comments:

Post a Comment