Monday 1 September 2014

September? Oh my lovely month!


Assalamualaikum peeps and hi September. Muahhh. Malam yang tenang tanpa bunyi bising. Tergerak pula hati nak story story dengan korang. Weekends haritu budak budak kv balik kan? ofkos automatik lah budak 4 orang tu balik jugak. So cuti 3 hari ni lepak saja dengan dorang. Tapi pagi tadi dorang dah balik kv semula. Goodbye Abby , Syu , Black and Anas. Jaga diri kat sana :')
  
                Ceh jet jet je nak sedih haha. Macam dah takda kawan pulak dekat ppptr ni hah. Nak tahu tak petang tadi kan aku teman budak budak ni lepak. Sebelum tu dorang nak pergi cari topup , pergi kedai d'mart takda , pergi kedai lain pun takpa penyudahnya pergi sampai keluar dari ppptr semata mata sebab topup? kerja gila bukan. Tapi tu realiti. Kita sangat memerlukan topup haha. Apa aku merepek ni.

                Okay main point dekat sini , korang teka sekarang bulan apa? Ogos? No! September. Yeayyy! berikan tepukan yang gemuruh semua. Guess what? apa yang ada dalam bulan ni? My birthday lah. Hihi seronoknyaaaa , lama dah aku tunggu bulan ni xD Alhamdullilah masih sempat lagi. Yang happynya lagi , setiap tahun time birthday aku mesti holidayy. Sebab my birthday jatuh pada 16 Sept. Cuti satu Malaysia a.k.a Hari Malaysiaa xD kalau kau jadi aku pun kau happy. Am i right? :)

                 Agak agak lah siapa lah yang first wish birthday aku eh? Mak? Ayah? Izaty? Ecah? Kesayangan? Farhan? ohhh kita tunggu dan lihat hii. Jangan nanti budak budak ni plan kerja gila sudah. Biasa lah budak budak sekarang , beli tepung telur lepastu baling sana sini. Membazir kan? sebab tu lah aku paling pantang orang buat kerja gitu. Kalau ayah nampak aku buat benda tu sah sah kena marah teruk. Bila kita tegur kang , sekali sekala katanyaa. Haihh. Yang paling tak boleh blaa , beli kek mahal mahal lepastu letak dekat muka. Apa ke bangangnya lah perangai -.- oppppsssssssss.

                   Tapi birthday time cuti pun tak happy lah sebab tak dapat celebrate dalam class. kalau dalam class aku ada kembar. Sebab apek sama birthday dengan aku xD hihi. Banyak tak dapat hadiah nanti? Astagfirullhalazim. Hikhikkk sory terlebih pulak. Okay lah time to sleep now. Take care uolssss. Sweet dream k. Byeeeeeeee xoxo.

No comments:

Post a Comment