Friday 25 October 2013

zzzzzz.

Assalamualaikum minah comel and mamat handsome *lambai tangan* dah dah laa senyum tu , aku puji sikit jee tapi ikhlas dari lubuk hati yang suci bersih lagi murni mwehehe . Yayaya anda semua dah makan? belum? pergi lah makan tuu choii. Kang gastrik siapa susah ? family jugak kann. See aku ambik berat tau pasal korang lalalalala ~ okay harini sekolah guwaa free bebas seperti burung burung yang berterbangan di udara .

    Atototo asal cikgu baik sangat harini ? ohyeahhh terima kasih laa bagi kebebasan dekat kami murid murid yang berdedikasi harini , takda exam pun tadi kira bebas laa tu . Bila sebut je pasal bebas , mata pun cepat je kuyu mean nak tido laa kononnya . tapi tak tido pun , malah aku dibuli lagi . kena dodoikan izaty and najeha sampai tertido . aku jadi laa radio bergerak . Sukaa sangat dengar aku nyanyi lagu Luahan Hati Terluka , keri deme ni . Lagu tu dah lamaa kot , hahaha apadaaa. Dok ulang ulang lagu yang sama , vosangg aku.

    Tak dan berapa jam nak relax relax , si Adib pulak buat pengumuman suruh pengawas berkumpul . Uwarghhhhhh aku tahu mesti kena jaga class sebab cikgu ada majlis perpisahan pengetua . ayoyoyo penat k penat . kalau bebudak baik takpa jugak ni degil giloo . Guwaa ambik keputusan jaga class form one . nasib baik laa class tu tak berapa bising. So sebagai kakak pengawas yang berdedikasi lagikan tegas aku ambil keputusan untuk terus tido . ahhh lantak korang ah nak gaduh ke nak nangis ke janji tak bising . Tapi dapat tido kejap je , mana taknyaaa sebab tu ah guwaa tak suka jaga class lower form ni , suka kacau orang eishhh fundekk betul ah.

     Apa apa pun best lerr sekolah harini . Exam takda cikgu takda , atototo bestnyaa hidup ahaha. Kay aku cakap nak tunjuk gambar yang aku lukis tu kann dekat entry minggu lepas ? k nahh hambikk.
tudiaaa simple jee.

Guwaa hok tengah tu kbaii.

No comments:

Post a Comment