Tuesday 10 June 2014

Kesayangan.

Assalamualaikum. Wiwittt. Story of my lifee :) cewah. aku nak story mory pasal kesayangan ni. Alaa macam lah aokme takda kesayangan kan , macam family ke kawan ke adik angkat dan seangkatan dengannya aa kekasih hati ke cehhh haha. Oh musuh ke , pun boleh jugak jadi kesayangan haha. Aku pun ada semua tu. Kau nak tengok? jap eh. Mana yang taknak tengok boleh hempas laptop anda.
                                                               
                                                                   
Ni nama dia syaza. Umur tujuhbelas. Spm candidates tahun ni. Dia ni jahat tapi baik sebenarnya (ayat paria). Dia suka sangat dengan Hazama. Dia kata Hazama handsome. Memang betul pun dia hensem. Dia jatuh cinta dengar suara Hazama. Twitter pun nama Hazama. Kiranya Hazama Loverss ah. Dan dia ni sebenarnya aku lah ha ha ha -..- tak lawak. Tahu. Deep.

Yang ni nama dia Nur Raisyah. Dia budak mata empat sama macam aku. Umur pun sama dengan aku jugak. Muka ala ala artis bollywood gituu. Ramai peminat. Untung aa. Dia ni kalau cakap tak pernah berhenti tapi aku suka dengar dia membebel takda lah sunyi sangat. Aku panggil dia Ecah. Hati dia selalu disakiti oleh lelaki tapi dia sabar :') SANGAT. ha ha ha sory ecah aku terlalu jujur.

Ni nama dia Nur Izaty. Aku panggil Atie je. Simple bukan. Yang ni kalau dressup uiii meletup letup sama macam ecah bukan macam aku buta fesyen hihi. Dia ni terlalu lah baik. Kalau musuh ketat ada masalah pun dia rasa bersalah. Aku pun pelik. Aku kenal dia dari darjah satu lagi. Aku kenal sangat perangai dia. Dia ni kalau dengar lagu asyik nak jiwang jee. Kan atie kan? aku tak tipu kan? hahaha.
Hok ni nama dia Hairul Nasyaruddin. Aku panggil anas je. Nama manja katekooo. Nak tahu dia yang mana satu ? Yang baju merah tu. Yang ni kepala gila gila sikit macam setan kepala enam tapi aku sayang dia. Dia cakap dia dalam proses nak berhenti merokok. Aku support dia dari tepi. Budak kolej vokasional ni. Asal balik je dia , satu petra kecoh dengan suara dia je. Dia suka panggil aku sayang. Eeiii meluat sebenarnya. Sumpah aku tak tipu! dia kawan aku dari tadika lagi. Rumah dia sebelah rumah aku je.
Yang ni? nama dia Zulfahmi. hihi dia adik angkat aku. Wuuu nak jugak aa berangkat angkat ni. Aku panggil dia Zul a.k.a adik ah. Dia ni pemalu. Aku sebagai kakak dia yang baik ni tak pernah dia nak tegur. Sedih. Tapi aku faham dia memang pemalu pun. Petang petang selalu usha dia dekat court takraw. Harini dia pakai baju merah maroon macam tu aa sama ah dik baju kita tadi ha ha ha ha. Keh sayang ngat ke aok dik :') tapi pasal bola dia real madrid sibuk dengan cr cr cr cr dia tu , kita tak samaa hahaha.

No comments:

Post a Comment